Πληροφορίες Εγγυήσεων

1α. Εγγυήσεις ισχύουν μόνο με την προσκόμιση του πρωτότυπου σχετικού παραστατικού [απόδειξη ή τιμολόγιο]. Χωρίς παραστατικό δεν ισχύει καμία εγγύηση.

Η εταιρεία μας παρέχει εγγύηση μόνο σε συγκεκριμένα εμπορεύματα που εισάγει η ίδια και σε εμπορεύματα στα οποία έχει συμφωνήσει να παρέχει εγγύηση σε συνεργασία με την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Για όλα τα άλλα εμπορεύματα ισχύουν οι όποιοι όροι και προϋποθέσεις έχει θέσει η κάθε αντιπροσωπεία για κάθε είδος.




1β. Παραστατικά που αφορούν αγορές εμπορευμάτων δεν υπάρχει δυνατότητα να επανεκτυπωθούν γιαυτό συνιστούμε στους καταναλωτές να φυλάσσουν σε ασφαλές μέρος όλα τα παραστατικά που αφορούν εγγυήσεις εμπορευμάτων μέχρι την λήξη τους.




2α. Επιστροφές εμπορευμάτων προς αλλαγή ή αντικατάσταση σε όλες τις περιπτώσεις γίνονται δεκτές αυστηρά μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες και με την επίδειξη του σχετικού παραστατικού αγοράς.


Εμπορεύματα χτυπημένα, αλλοιωμένα, ανοιγμένα από την συσκευασία τους ή ακόμα και με ένδειξη προσπάθειας ανοίγματος είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματός μας να μην γίνουν αποδεκτά για αλλαγή ή αντικατάσταση. 



Σε κάθε περίπτωση που χρειάζεται αντικατάσταση εμπόρευμα με εγγύηση θα πρέπει να παραδοθεί στην κατάσταση που αγοράστηκε στην έδρα μας με δική σας χρέωση για να ελεγθεί. Στην συνέχεια εφόσον διαπιστωθεί ότι ισχύει η εγγύηση του θα αντικατασταθεί και θα αποσταλεί πίσω στην διεύθυνσή σας με δικά μας έξοδα αποστολής.



Σε περίπτωση λάθους αποστολής [λάθος προιόν] το εμπόρευμα θα πρέπει να επιστραφεί με την απόδειξή του σε άριστη κατάσταση στην έδρα μας με δικά μας έξοδα, και κατόπιν πάλι με δική μας χρέωση θα αποσταλεί πίσω στην διεύθυνσή σας.



Σε περίπτωση καταστροφής μερικής ή ολικής κατά την παραλαβή του θα πρέπει να ζητάτε από την courier επίσημο χαρτί που θα καταγράφει την κατάσταση της συσκευασίας και την ενδεχόμενη καταστροφή του εμπορεύματος.


 


Είναι πολύ βασικό και για την δική σας εξυπηρέτηση και ασφάλεια να ελέγχετε την κατάσταση του δέματος πριν την παραλαβή του διαφορετικά δεν θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε καμιά αποζημίωση.



2β. Διεύθυνση ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ/ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ για εμπορεύματα προς αλλαγή, αντικατάσταση & εντός εγγύησης:

Γούναρη 73, Άνω Γλυφάδα, 16561, Αθήνα.

Ωράριο παραλαβής: 11.00 - 19.00  Τρίτη έως Παρασκευή


Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία επικοινωνήστε στο 210-9604755 ή στο returns@gctech.gr