Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους. Κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Παραμένοντας στη σελίδα μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Πολιτική Cookies

Πληροφορίες Εγγυήσεων

Πληροφορίες Εγγυήσεων


Εάν μετά την παραλαβή, διαπιστώσετε πρόβλημα με το προϊόν (πχ. DoA, Dead-on-Arrival, μη λειτουργικό), παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το gctech.gr.


Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email (returns@gctech.gr), από την φόρμα επικοινωνίας που μπορείτε να βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα gctech.gr ή μέσω τηλεφώνου καλώντας τον αριθμό 210 9604755, Τρ-Παρ 11:00-19:00.


Εγγυήσεις ισχύουν μόνο με την προσκόμιση του πρωτότυπου σχετικού παραστατικού [απόδειξη ή τιμολόγιο]. Χωρίς παραστατικό δεν ισχύει καμία εγγύηση.


Η εταιρεία μας παρέχει εγγύηση μόνο σε συγκεκριμένα εμπορεύματα που εισάγει η ίδια και σε εμπορεύματα στα οποία έχει συμφωνήσει να παρέχει εγγύηση σε συνεργασία με την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Για όλα τα άλλα εμπορεύματα ισχύουν οι όποιοι όροι και προϋποθέσεις έχει θέσει η κάθε αντιπροσωπεία για κάθε είδος.


Παραστατικά που αφορούν αγορές εμπορευμάτων δεν υπάρχει δυνατότητα να επανεκτυπωθούν γιαυτό συνιστούμε στους καταναλωτές να φυλάσσουν σε ασφαλές μέρος όλα τα παραστατικά που αφορούν εγγυήσεις εμπορευμάτων μέχρι την λήξη τους.


Εμπορεύματα χτυπημένα, αλλοιωμένα, ανοιγμένα από την συσκευασία τους ή ακόμα και με ένδειξη προσπάθειας ανοίγματος είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματός μας να μην γίνουν αποδεκτά για αλλαγή ή αντικατάσταση. 

Σε κάθε περίπτωση που χρειάζεται αντικατάσταση εμπόρευμα με εγγύηση θα πρέπει να παραδοθεί στην κατάσταση που αγοράστηκε ή να αποσταλεί με δική σας χρέωση για να ελεγθεί στην έδρα μας. Στην συνέχεια εφόσον διαπιστωθεί ότι ισχύει η εγγύηση του θα αντικατασταθεί και θα αποσταλεί πίσω στην διεύθυνσή σας με δικά μας έξοδα αποστολής.


Σε περίπτωση λάθους αποστολής με υπαιτιότητά μας [λάθος προιόν] το εμπόρευμα θα πρέπει να επιστραφεί με την απόδειξή του σε άριστη κατάσταση στην έδρα μας με δικά μας έξοδα, και κατόπιν πάλι με δική μας χρέωση θα αποσταλεί πίσω στην διεύθυνσή σας.


Σε περίπτωση καταστροφής μερικής ή ολικής κατά την παραλαβή του θα πρέπει να ζητάτε από την courier επίσημο χαρτί που θα καταγράφει την κατάσταση της συσκευασίας και την ενδεχόμενη καταστροφή του εμπορεύματος. Προσοχή λοιπόν κατά την παραλαβή του δέματος να γίνεται έλεγχος για την κατάσταση του περιμετρικά και αν διαπιστώνεται οποιαδήποτε αλλοίωση-χτύπημα στην συσκευασία να ενημερώνουμε τον διανομέα όταν μας παραδίδει το δέμα ώστε να καταγράφεται οτι ενδέχεται και εσωτερικά το προιόν να έχει υποστεί βλάβη.


Είναι πολύ βασικό και για την δική σας εξυπηρέτηση και ασφάλεια να ελέγχετε την κατάσταση του δέματος πριν την παραλαβή του διαφορετικά δεν θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε καμιά αποζημίωση. Την αποζημίωση δεν την δίνει το κατάστημά μας αλλά η μεταφορική εταιρεία, άρα ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση ανάλογα την εταιρεία. 


Με την πάροδο ενός (1) χρόνου τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.


Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:


Το προϊόν πρέπει να έχει παραδοθεί ή αποσταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.


Το δικαίωμα εγγύησης δεν εφαρμόζεται αν η βλάβη οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα. Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις που έχουν αφαιρεθεί διακριτικά σήματα εμπορευμάτων, σειριακοί αριθμοί, barcodes, υπάρχουν εκδορές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία και γενικότερα οποιαδήποτε αλλοίωση εξωτερικά ή εσωτερικά.


Σε προϊόντα χωρίς συσκευασία (bulk - σακουλάκι) δίνεται εγγύηση ενός (1) χρόνου.


Επιστροφές εμπορευμάτων γίνονται σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών μόνο με την προσκόμιση της απόδειξης-τιμολογίου και υπάρχει μόνο δυνατότητα παροχής πιστωτικού ίδιου ποσού ή αλλαγή με άλλο εμπόρευμα. Η δυνατότητα αλλαγής παρέχεται μόνο σε εμπορεύματα που επιστρέφονται κλειστά χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή ανοιχτεί. Ανοιγμένα εμπορεύματα δεν αλλάζονται ούτε πιστώνονται.


Μπαταρίες


Στις μπαταρίες η εγγύηση καλύπτεται από 3 έως 6 μήνες ανάλογα τον τύπο της (Πριν την αγορά ρωτήστε για την εγγύηση). Η εγγύηση παύει να έχει ισχύ όταν η μπαταρία εκτεθεί σε περιβάλλον υψηλής υγρασίας ή ακραίων θερμοκρασιών ή από λάθος φόρτιση από μη ενδεδειγμένο φορτιστή. [μπαταρία φουσκωμένη, με υγρά, κ.α.].   Όταν φορτίζετε μια μπαταρία πρέπει να κοιτάτε ότι ο φορτιστής αναγράφει τις τάσεις εισόδου και εξόδου των αναγραφόμενων τιμών της μπαταρίας. [χρησιμοποιούμε πάντα φορτιστή όχι απλό τροφοδοτικό].


Προσοχή!

Εγγύηση ανταλλακτικών δίνεται μόνο σε πιστοποιημένους τεχνικούς, & επαγγελματίες ηλεκτρονικούς.

Η αλλαγή ανταλλακτικών δεν είναι εύκολη δουλειά για κάποιον που δεν έχει τεχνικές δεξιότητες με την αποσυναρμολόγηση ή τη συναρμολόγηση ηλεκτρονικών συσκευών, προτείνεται η αγορά μόνο σε ειδικευμένους τεχνικούς. Δεν ευθυνόμαστε για τυχόν ζημιές στην ηλεκτρονική συσκευή σας που μπορεί να προκληθούν κατά τη διάρκεια της αλλαγής των ανταλλακτικών.


Από εγγύηση δεν καλύπτονται αναλώσιμα προϊόντα όπως μελάνια, τόνερ, χαρτικά, μαρκαδόροι, στυλό, ζελατίνες, tempered glasses, θήκες μεταφοράς, αλκαλικές μπαταρίες, επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, μικρομπαταρίες κ.ο.κ


Διεύθυνση ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ-ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ για εμπορεύματα προς αλλαγή, αντικατάσταση & εντός εγγύησης:


Γούναρη 73, Άνω Γλυφάδα, 16561, Αθήνα.
Ωράριο παραλαβής: 11.00 - 19.00  Τρίτη έως Παρασκευή
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία επικοινωνήστε στο 210-9604755 ή στο returns@gctech.gr